Lupa
Godziny otwarcia 10:00 - 21:00
Centrum Riviera

Pon.-Pt. / 10:00 - 21:00

Sob. / 10:00 - 21:00

Niedz. / Zamknięte

RIV Zestawienie logotypów

Pon.-Pt. / 07:30 - 22:00

Sob. / 07:30 - 22:00

Niedz. / Zamknięte

RIV Zestawienie logotypów

Pon.-Pt. / 10:00 - 23:59

Sob. / 10:00 - 23:59

Niedz. / 10:00 - 23:59

RIV Zestawienie logotypów

Pon.-Pt. / 06:00 - 23:00

Sob. / 07:00 - 22:00

Niedz. / 07:00 - 22:00

Co jest otwarte w niedziele niehandlowe?

Dowiedz się więcej

Polityka Prywatności

  1. Definicje
    Administrator- Union Investment Real Estate GMBH , spółka prawa niemieckiego, z siedzibą w Hamburgu (adres:Valentinskamp 70-emporio, 20355 Hamburg, Niemcy), wpisanej w rejestrze handlowym (Handelsregister) prowadzonym przez Sąd Rejonowy (Amtsgericht) w Hamburgu pod numerem HRB 110793, NIP 526-302-23-03.RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

    Serwis – serwis internetowy prowadzony przez Administratora pod adresem: https://www.centrumriviera.pl/
    Użytkownik – każda osoba fizyczna odwiedzająca Serwis lub korzystająca z jednej albo kilku usług czy funkcjonalności opisanych w Polityce.

  2. Przetwarzanie danych
    W związku z korzystaniem przez Użytkownika z Serwisu Administrator zbiera dane w zakresie niezbędnym do świadczenia poszczególnych oferowanych usług. Poniżej zostały opisane szczegółowe zasady oraz cele przetwarzania danych osobowych gromadzonych podczas korzystania  z Serwisu przez Użytkownika.
  3. Cele i podstawy prawne przetwarzania danych Dane osobowe wszystkich Użytkowników  korzystających z Serwisu (w tym adres IP lub inne identyfikatory oraz informacje gromadzone za pośrednictwem plików cookies), przetwarzane są przez Administratora:
    1. w celu świadczenia usług drogą elektroniczną w zakresie udostępniana
      Użytkownikom treści gromadzonych w Serwisie – wówczas podstawą
      prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do wykonania
      umowy (art. 6 ust. 1 lit b RODO);
    2. w celach analitycznych i statystycznych – wówczas podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit f RODO) polegający na prowadzeniu analiz aktywności Użytkowników, a także ich preferencji w celu poprawy stosowanych funkcjonalności i świadczonych usług;
    3. w celu ewentualnego ustalenia i dochodzenia roszczeń lub obrony przed nimi – podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit f RODO) polegający na ochronie jego praw;
      Aktywność Użytkownika w Serwisie, w tym jego dane osobowe, są rejestrowane w logach systemowych (specjalnym programie komputerowym służącym do przechowywania chronologicznego zapisu zawierającego informację o zdarzeniach i działaniach dotyczących systemu informatycznego służącego do świadczenia usług przez Administratora). Zebrane w logach informacje przetwarzane są przede wszystkim w celach związanych ze świadczeniem usług. Administrator przetwarza je również w celach technicznych, administracyjnych, na potrzeby zapewnienia bezpieczeństwa systemu informatycznego oraz zarządzania tym systemem, a także w celach analitycznych i statystycznych – w tym zakresie podstawą prawną
      przetwarzania jest prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
  4. Formularz kontaktowy
    W ramach serwisu pod adresem https://centrumriviera.pl/#!/stylove Administrator
    umożliwia umówienie się na konsultacje stylistyczne przy wykorzystaniu
    elektronicznych formularzy kontaktowych. Skorzystanie z formularza wymaga podania
    danych osobowych niezbędnych do skontaktowania się z Użytkownikiem i udzielenia
    odpowiedzi na pytania. Podanie danych oznaczonych jako obowiązkowe jest
    wymagane w celu przyjęcia i obsługi zapytania, a ich niepodanie skutkuje brakiem
    możliwości obsługi. Podanie pozostałych danych jest dobrowolne.
    Dane osobowe są przetwarzane:

    1. w celu identyfikacji nadawcy, obsługi jego zapytania przesłanego przez
      udostępniony formularz – podstawą prawną przetwarzania jest
      niezbędność przetwarzania do wykonania umowy o świadczenie usługi
      (art. 6 ust. 1 lit b RODO);
    2. w celach analitycznych i statystycznych – podstawą prawną
      przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit
      f RODO) polegający na prowadzeniu statystyk zapytań zgłaszanych
      przez Użytkowników za pośrednictwem Serwisu w celu doskonalenia
      jego funkcjonalności.
  5. Marketing
    Administrator przetwarza dane osobowe Użytkowników w celu realizowania działań
    marketingowych, które mogą polegać na:
    – wyświetlaniu Użytkownikowi treści marketingowych odpowiadających jego
    zainteresowaniom (reklama behawioralna);
    – wyświetlaniu Użytkownikowi treści marketingowych, które nie są
    dostosowane do jego preferencji (reklama kontekstowa);
    W celu realizowania działań marketingowych Administrator nie wykorzystuje
    profilowania.
    Administrator przetwarza dane osobowe Użytkowników dla celów marketingowych
    w związku z kierowaniem do Użytkowników reklamy kontekstowej (tj. reklamy, która
    nie jest dopasowana do preferencji Użytkownika). Przetwarzanie danych osobowych
    odbywa się wówczas w związku z realizacją uzasadnionego interesu Administratora
    (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
    Administrator oraz jego partnerzy przetwarzają dane osobowe Użytkowników, w tym
    dane osobowe gromadzone za pośrednictwem plików cookies (opisane poniżej), dla
    celów marketingowych w związku z kierowaniem do Użytkowników reklamy
    behawioralnej (tj. reklamy, która jest dopasowana do preferencji Użytkownika).
    Przetwarzanie danych osobowych obejmuje wówczas także profilowanie
    Użytkowników. Wykorzystanie zebranych za pośrednictwem tej technologii danych
    osobowych w celach marketingowych, w szczególności w zakresie promowania usług
    i towarów podmiotów trzecich, wymaga uzyskania zgody Użytkownika. Zgoda ta może
    być w każdym momencie wycofana.
  6. Pliki cookies
    Serwis Administratora używa plików „cookies”. Brak zmiany ustawień przeglądarki po
    stronie Czytelnika jest równoznaczny z wyrażeniem zgody na ich użycie. Są to krótkie
    informacje tekstowe, zapisywane na komputerze, telefonie, tablecie, czy też innym
    urządzeniu użytkownika. Mogą być one odczytywane przez Administratora, a także
    przez systemy należące do innych podmiotów, z których usług korzysta (takich jak
    Google). Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą,
    czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer. Więcej
    informacji na temat plików cookies można uzyskać na stronie
    www.allaboutcookies.org.
    Pliki cookies stosowane w serwisie nie przechowują danych osobowych ani innych
    informacji zebranych od Czytelnika. Serwis wykorzystuje cookie do zidentyfikowania
    sesji przeglądarki, co umożliwia korzystanie z funkcji serwisu. Korzystanie z technik
    „cookies” nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych i adresowych
    Czytelnika ani żadnych informacji poufnych z jego komputera.
    Cookies stosowane są do następujących celów: zachowanie bezpieczeństwa usług i
    zapobiegania oszustwom, ułatwienia wydajności strony, rejestracja wizyt do celów
    marketingowych i statystycznych, korzystanie z funkcji społecznościowych, wspieranie
    personalizacji stron internetowych (np. zapisywania ustawień języka). Pliki cookies
    mogą być również wykorzystywane i zamieszczane przez współpracujących z
    Administratorem partnerów – podlegają wówczas politykom cookie lub politykom
    prywatności zamieszczających je podmiotów.
    Administrator zastrzega sobie możliwość korzystania w celu marketingu z narzędzia
    Google Tag Manager. Wiąże się to z wykorzystywaniem cookies firmy Google, na
    przykład kodów Google Ads.
    Zakres oraz cel gromadzenia danych, oraz droga kontaktu i realizacji praw czy
    dokonania ustawień zapewniających ochronę prywatności zostały opisane w polityce
    prywatności poszczególnych usługodawców.
    Zwyczajowo przeglądarka internetowa domyślnie dopuszcza wykorzystywanie cookies
    w urządzeniu. Administrator informuje, że można zmienić ustawienia w przeglądarce
    internetowej — całkowicie blokować automatyczną obsługę plików cookies lub żądać
    powiadomienia o każdorazowym zamieszczeniu cookies w urządzeniu.
    W przypadku stosowania Google Chrome, instrukcja znajduje się tutaj –
    https://support.google.com/chrome/answer/95647?hl=en
    W przypadku stosowania Mozilla Firefox, instrukcja znajduje się tutaj –
    https://support.mozilla.org/en-US/kb/cookies-information-websites-store-on-your-
    computer
    W przypadku stosowania Safari, instrukcja znajduje się tutaj –
    https://support.apple.com/kb/ph21411?locale=pl_PL
    W przypadku stosowania Microsoft Edge, instrukcja znajduje się tutaj –
    https://docs.microsoft.com/en-us/microsoft-edge/devtools-guide/debugger/cookies
    W przypadku stosowania Internet Explorer, Administrator sugeruje zmianę narzędzia
    na któreś z powyższych, a ponadto instrukcja znajduje się tutaj –
    https://support.microsoft.com/en-us/help/17442/windows-internet-explorer-
    delete-manage-cookies
    Administrator czuje się w obowiązku uprzedzić, że wyłączenie lub ograniczenie obsługi
    plików cookies może spowodować trudności w korzystaniu ze strony internetowej
    i ograniczenie jej funkcjonalności.
  7. Przetwarzanie danych poza EOG
    W związku z tym, że niektóre podmioty współpracujące z Administratorem mają
    siedziby poza Unią Europejską, a zatem w świetle przepisów RODO są traktowane jako
    tzw. państwa trzecie. Administrator zapewnia, że zgodnie z decyzją wykonawczą
    Komisji Europejskiej z dnia 12 lipca 2016 r (https://ec.europa.eu/info/law/law-
    topic/data-protection/data-transfers-outside-eu/eu-us-privacy-shield_pl) w takich
    przypadkach przekazywane dane są wyłącznie podmiotom ze Stanów Zjednoczonych,
    które przystąpiły do programu Privacy Shield
    (https://www.privacyshield.gov/participant?id=a2zt000000001L5AAI&status=Active)
    .
    Dla Google Inc. (adres siedziby głównej: 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View,
    CA 94043,USA)–. Zbierane dane uniemożliwiają identyfikację konkretnej osoby, a
    więcej informacji o standardach prywatności narzędzia dostępne jest pod linkiem
    www.google.com/intl/pl/policies/privacy/partners/. Ponadto korzystając z
    poniższego linku: https://tools.google.com/dlpage/gaoptout istnieje możliwość
    wyłączenia aktywności mierzonej przez Google Analytics .
    Tym samym powyższe firmy gwarantują przestrzeganie analogicznych do
    Rozporządzenia standardów w zakresie ochrony danych osobowych, a korzystanie
    przez Administratora
    z ich technologii przy przetwarzaniu danych osobowych jest zgodne z prawem.
  8. Okres przetwarzania danych osobowych
    Okres przetwarzania danych przez Administratora zależy od rodzaju świadczonej
    usługi i celu przetwarzania. Co do zasady dane przetwarzane są przez czas świadczenia
    usługi lub realizowania zamówienia, do czasu wycofania wyrażonej zgody lub
    zgłoszenia skutecznego sprzeciwu względem przetwarzania danych w przypadkach,
    gdy podstawą prawną przetwarzania danych jest uzasadniony interes Administratora.
    Okres przetwarzania danych może być przedłużony w przypadku, gdy przetwarzanie
    jest niezbędne do ustalenia i dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed
    nimi, a po tym czasie jedynie w przypadku i w zakresie, w jakim będą wymagać tego
    przepisy prawa. Po upływie okresu przetwarzania dane są nieodwracalnie usuwane
    lub anonimizowane.
    9. Uprawnienia użytkownika
    Użytkownikowi przysługuje prawo: dostępu do treści danych oraz żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu względem przetwarzania danych, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. W zakresie, w jakim dane Użytkownika przetwarzane są na podstawie zgody, można ją wycofać w dowolnym momencie, kontaktując się z Administratorem. Użytkownik ma prawo zgłoszenia sprzeciwu względem przetwarzania danych dla celów marketingowych, jeśli przetwarzanie odbywa się w związku z uzasadnionym interesem Administratora, a także – z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Użytkownika – w innych przypadkach, gdy postawą prawną przetwarzania danych jest uzasadniony interes Administratora (np. w związku z realizacją celów analitycznych i statystycznych).
  9. Odbiorcy danych
    W związku z realizacją usług dane osobowe będą ujawniane zewnętrznym podmiotom, w tym w szczególności dostawcom odpowiedzialnym za obsługę systemów informatycznych, agencje marketingowe (w zakresie usług marketingowych) oraz podmiotom powiązanym z  Administratorem. W przypadku uzyskania zgody Użytkownika jego dane mogą zostać także  udostępnione innym podmiotom do ich własnych celów, w tym celów  marketingowych.  Administrator zastrzega sobie prawo ujawnienia wybranych informacji dotyczących Użytkownika właściwym organom bądź osobom trzecim, które zgłoszą żądanie
    udzielenia takich informacji, opierając się na odpowiedniej podstawie prawnej oraz zgodnie z przepisami obowiązującego prawa.
  10. Kontakt
    Kontakt z Administratorem jest możliwy pod adresem e-mail daneosobowe@centrumriviera.pl
    lub pisemnie na adres: Dyrekcja Centrum Riviera, ul. Kazimierza Górskiego 2, 81-304 Gdynia.
  11. Zmiany Polityki Prywatności
    Polityka jest na bieżąco weryfikowana i w razie potrzeby aktualizowana. Aktualna wersja Polityki została przyjęta i obowiązuje od 13 lutego 2020 r.